Management assistent (36 uur)

Wegens vertrek van onze collega zijn wij op zoek naar een management assistent (36 uur).   
 
De Nederlandse Vereniging voor Cardiologie (NVVC) verenigt cardiologen en andere zorgprofessionals betrokken bij de behandeling van patiënten met hart en vaatziekten. Kerntaken zijn zorgdragen voor de kwaliteit van zorg, opleiding en belangenbehartiging van de leden. Het NVVC bureau bestaat uit een klein, collegiaal team van 11 medewerkers. De bureaumedewerkers ondersteunen en adviseren het bestuur en de (actieve) leden. De NVVC organiseert twee keer per jaar een landelijk congres waar alle bureaumedewerkers bij aanwezig zijn. Jaarlijks is de NVVC aanwezig bij het congres van de Europese cardiologenvereniging, waar de medewerkers van het bureau per toerbeurt bij aanwezig zijn. 

Doel van de functie

Als management assistent ondersteun je de directeur, het bestuur en de beleidsmedewerkers. 

Wat wij zoeken

Wij zoeken een collega met een MBO (niveau 4) werk- en denkniveau, met tenminste vijf jaar werkervaring en goede mondelinge en schriftelijke beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.   Je werkt zorgvuldig en gestructureerd en hebt een goed gevoel voor verhoudingen. Je bent stressbestendig en goed in plannen, organiseren en prioriteren. Je bent het eerste aanspreekpunt voor bureau medewerkers en externen als het zaken voor de directeur en het bestuur betreft en je bent het visitekaartje van de NVVC. Beheersing van diverse Office applicaties en ervaring met een CRM- systeem is een pré. Je bent woonachtig in de directe omgeving van Utrecht.

Werkzaamheden

  • Afhandelen van telefoon, binnenkomende en uitgaande correspondentie en reguliere (externe) verzoeken om informatie
  • Beheren van agenda(‘s) van de directeur en het bestuur
  • Inhoudelijk en organisatorisch voorbereiden en uitwerken van stukken zoals agenda’s en brieven met betrekking tot diverse afspraken, vergaderingen en bijeenkomsten 
  • Verzamelen van informatie, voorbereiden van presentaties en redigeren van teksten in lijn met de huisstijl 
  • Incidenteel notuleren van vergaderingen
  • Opstellen van besluiten- en actielijsten en bewaken van de acties 
  • Archiveren, verzamelen en ordenen van documenten, beheren van diverse archieven als de correspondentie en andere dossiers 
  • Organiseren van bijeenkomsten 
  • Het beheren van de administratie rondom richtlijnen
  • In overleg, ondersteunen bij de uit te voeren werkzaamheden en/of vervangen van collega management assistenten bij piekdrukte en/of afwezigheid  

Salaris

We bieden een uitdagende functie van 36 uur per week voor een periode van één jaar, met vooruitzicht op een contract voor onbepaalde tijd. Het salaris van deze functie is afhankelijk van ervaring en bedraagt maximaal € 4.108.- bij een fulltime dienstverband (40 uur).  

Interesse?

Ben jij wie wij zoeken en wil jij ons team komen versterken? Dan nodigen we je uit om te solliciteren. Stuur uiterlijk 3 juni 2019 je motivatie met CV naar sollicitatie@nvvc.nl.   Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Olga van der Vorst, medewerker personeelszaken; tel 030-2345000 of per mail via bureau@nvvc.nl